1.

Identifying and selecting the most appropriate social media for the development of SCRM systems

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 607-628
Masoud Khoshheykal؛ Navid Nezafati

2.

انگیزه‌ها و موانع کاربست رسانه‌های اجتماعی توسط کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی

دوره 48، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 121-141
نیوشا ظهوریان فولادی

3.

بررسی تأثیر استفاده از رسانه‌های اجتماعی توسط کارکنان بر عملکرد شغلی آنان با نقش میانجی خلاقیت

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 489-505
سید مهدی میرمهدی؛ فخرالدین جعفری؛ شکراله مردانه

4.

مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1402
رضا کهن هوش نژاد؛ حسین خنیفر؛ راضیه کللی خورموجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب