1.

Segmentation of Internet Banking Users Based on Expectations: A Data Mining Approach

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 419-434
Shahriar Azizi؛ Vahid Hossein Abadi؛ Mohammad Balaghi Inanlou

2.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

دوره 1، شماره 3، 1388
سعید سعیدا اردکانی؛ سیدحیدر میرفخر الدینی؛ محمد زارعیان

3.

تبیین عوامل مؤثر بر مشارکت زنان در تصمیم‌گیر‌ی‌های اقتصادی- اجتماعی در مناطق روستایی(مطالعه‌ی موردی: محدوده‌ی روستایی چیر-یامچی شهرستان زنجان)

دوره 7، شماره 4، دی 1388
فضیله خانی؛ منیژه احمدی

4.

تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی

دوره 5، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 5-27
سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ رضا صادقی

5.

سنجش انتظارات کشاورزان از اعضای شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان اسلام‌آباد غرب)

دوره 2، شماره 7، بهمن 1390، صفحه 125-144
کیومرث زرافشانی؛ امیرحسین علی بیگی؛ زهرا رنجبر؛ عادل سلیمانی

6.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های اعتبارات خُرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 732-745
مسعود یزدان پناه؛ عبدالعظیم آجیلی؛ زیبا بختیاری؛ مجتبی دهقان‌پور

7.

مقایسه نظرات کارکنان و مدیران دانشگاه تربیت معلم تهران درباره انگیزه های کاری کارکنان این دانشگاه

دوره 47، شماره 0، اسفند 1378
دکتر علی محمد امیرتاش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب