1.

Investigating the Effects of Rural ICT Centers’ Services Quality on Customers’ Satisfaction (Case Study: Rural ICT Centers of Gillan)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 209-228
Mohammad Doostar؛ mohammad Ali Valipour؛ Reza Esmaeilpour؛ Mojtaba Mahmoudi

2.

بررسی تأثیر سرمایۀ روان‌شناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه با میانجی‌گری تعهد سازمانی

دوره 7، شماره 2، تیر 1394، صفحه 277-302
سیدرضا سید جوادین؛ مرجان فیاضی؛ حسین بلوچی

3.

بررسی و تحلیل رضایت‌مندی روستاییان از کیفیت خدمات دهیاری‌ها با بهره‌گیری از مدل تحلیل شکاف: مورد مطالعۀ شهرستان بناب

دوره 7، شماره 2، مهر 1394، صفحه 277-298
وکیل حیدری ساربان؛ علی مجنونی توتاخانه؛ مجتبی مفرح بناب

4.

طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات سایت های خبری الکترونیکی (ای نیوز کوال) با رویکرد تحلیل عاملی

دوره 8، شماره 2، مهر 1392
سید حبیب الله میرغفوری؛ مهدی حاتمی منش؛ سید علی محمد بنی فاطمه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب