1.

Identification of factors influencing building initial trust in e-commerce

دوره 9، شماره 3، مهر 2016، صفحه 483-503
Mansoureh Maadi؛ Marjan Maadi؛ Mohammad Javidnia

2.

Identifying and Studying the Factors Affecting E-loyalty of Pioneer Banking Services Users (Private and Governmental Banking)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 251-266
Ali Asghar Sadeghi Moghadam؛ Mohammad Norozi؛ Javad Jamshidpur؛ Ali Asghar Anvary Rostami

3.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی؛ حامد غائیبی سدهی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.