تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم, غائیبی سدهی, حامد. (1395). بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران. , 8(2), 281-300. doi: 10.22059/jibm.2016.58692
هادی تیموری; مریم گودرزوند چگینی; حامد غائیبی سدهی. "بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران". , 8, 2, 1395, 281-300. doi: 10.22059/jibm.2016.58692
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم, غائیبی سدهی, حامد. (1395). 'بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران', , 8(2), pp. 281-300. doi: 10.22059/jibm.2016.58692
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم, غائیبی سدهی, حامد. بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران. , 1395; 8(2): 281-300. doi: 10.22059/jibm.2016.58692


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب