1.

بررسی اثرات اقتصادی قیمت‌های جهانی مواد غذایی و نفت بر روی متغیرهای اقتصاد کلان ایران

دوره 48، شماره 2، تیر 1396، صفحه 197-209
اسماعیل پیش بهار؛ مریم باغستانی

2.

بررسی الگوی مصرف شیر و لبنیات محلی دامی و عوامل مؤثر بر آن در زنان شهر قم در سال 1401: مطالعه مقطعی مبتنی بر جامعه

دوره 78، شماره 4، دی 1402، صفحه 313-321
مریم درخشانی؛ زینب کشوری شجاع؛ محمد علی گل؛ رقیه آهنگری؛ ابوالفضل محمدبیگی

3.

بررسی عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری مشتریان از سیاست‌های تبلیغات بازاریابی: کاربرد الگوی مالتی‌نومیال لاجیت

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 1-18
محمدرضا کهنسال؛ علی فیروززارع

4.

بررسی میزان عناصر غذایی در نهال‌های درجه‌بندی‌شدۀ بلندمازو (Quercus castaneifolia)

دوره 70، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 11-20
سیده مریم طاهرزاده موسویان

5.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا

6.

سنجش ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی خاک در ارتباط با پدیدة زوال بلوط (مطالعة موردی: استان چهارمحال و بختیاری)

دوره 77، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 127-137
حسن جهانبازی گوجانی؛ محمد متینی زاده؛ مهدی پورهاشمی؛ یعقوب ایران‌منش؛ محمود طالبی؛ علی مرشدی؛ مهدی زندبصیری

7.

شماره 26 نشریه علمی دانشجویی میم

دوره 9، شماره 26، خرداد 1403





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب