1.

Investigating the Factors that Influence Online Impulsive Buying in Iran - Survey on Group Discount Websites

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 223-239
Mohsen Nazari؛ Marjan Baghdadi

2.

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری

3.

ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با استفاده از تکنیک استخراج استعاره‌ای زالتمن (زیمت)

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 49-72
کبری بخشی زاده؛ علی حاجی جعفر؛ حامد نصیری

4.

مدل‌سازی بازی‌پردازی در فروشگاه‌های اینترنتی با رویکرد ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 699-716
راحله جلال نیا؛ فاطمه عیدی

5.

نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 548-572
ساناز رمضانی؛ مهدی کیامهر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب