1.

Boosting Employee Citizenship Behavior through Internal Marketing Efforts: Exploring the Influence of Perceived Value

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1404
Mohsen Akbari؛ Milad Hooshmand Chaijani؛ Seyyed Hassan Aletaha؛ Mohammad Hatami؛ Thilini Chathurika Gamage؛ Kayhan Tajeddini

2.

Designing of University Innovation model through the Creative Search Capability (Case study: Private Universities in Iraqi Kurdistan)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 مهر 1403
Karwan Rasul Abdalla Boli؛ Mohsen Akbari؛ Mohammad Hasan Gholizadeh؛ Yousef Mohammadkarimi

3.

Improving the performance of SMEs in the food industry; the effects of strategic learning, strategic innovation, and strategic agility

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1403
shahrokh Beigi؛ Mohsen Akbari؛ Mostafa Ebrahimpour Azbari؛ Seidmehdi Veiseh

4.

The Double-Edged Sword of Jealousy: The Intentions Toward the Brand and Rival Customer

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 55-70
Saeid Moradipour؛ Reza Salehzadeh؛ Samaneh Soleimani؛ Mohsen Akbari





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب