1.

اثر ملی‌گرایی، قوم‌گرایی و جهان شهرگرایی مصرفی بر ترجیح خرید برندهای ورزشی داخلی به خارجی در میان دانشجویان: نقش میانجی کیفیت عملکرد محصول

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400
شکوفه درسازان؛ شهاب بهرامی؛ بهرام یوسفی

2.

ارائة مدل توسعة ورزش پاک در ایران با روش (ISM)

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 98-83
افشین شریفی؛ شهاب بهرامی؛ حسن صفی خانی

3.

شناسایی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین‌المللی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 767-781
منا فرزادفر؛ فرید گنجی؛ شهاب بهرامی

4.

شناسایی عوامل موثر بر فروش کالاهای تجاری در باشگاه‌‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 75-60
محسن اسمعیلی؛ کاوه میرانی؛ شهاب بهرامی

5.

شناسایی و اولویت‌بندی موانع پاسخگویی در ‌‌‌سازمان‌های ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 141-160
امیر الفتی؛ بهرام یوسفی؛ شهاب بهرامی؛ حسین عیدی

6.

طراحی مدل بهبود مدیریت جهادی بر پایة رهنمود های رهبر انقلاب در ورزش کشور با رویکرد طرح‌های آمیخته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 بهمن 1400
جلال عزیزی؛ شهاب بهرامی؛ نازنین راسخ؛ محسن اسمعیلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب