1.

شناسایی و تحلیل مولفه‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی با استفاده از تکنیک دلفی فازی

دوره 53، شماره 2، تیر 1401، صفحه 385-398
فریبرز کرمی فرد؛ فرحناز رستمی؛ شهپر گراوندی

2.

واکاوی اثرات مولفه های توانمندی دیجیتالی بر هوشمندسازی کسب و کارها؛ (مورد مطالعه: مدیران واحدهای دامپروری شهرستان کرمانشاه)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
شهپر گراوندی؛ فریبرز کرمی فرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب