کرمی فرد, فریبرز, رستمی, فرحناز, گراوندی, شهپر. (1401). شناسایی و تحلیل مولفه‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی با استفاده از تکنیک دلفی فازی. , 53(2), 385-398. doi: 10.22059/ijaedr.2021.328582.669071
فریبرز کرمی فرد; فرحناز رستمی; شهپر گراوندی. "شناسایی و تحلیل مولفه‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی با استفاده از تکنیک دلفی فازی". , 53, 2, 1401, 385-398. doi: 10.22059/ijaedr.2021.328582.669071
کرمی فرد, فریبرز, رستمی, فرحناز, گراوندی, شهپر. (1401). 'شناسایی و تحلیل مولفه‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی با استفاده از تکنیک دلفی فازی', , 53(2), pp. 385-398. doi: 10.22059/ijaedr.2021.328582.669071
کرمی فرد, فریبرز, رستمی, فرحناز, گراوندی, شهپر. شناسایی و تحلیل مولفه‌های توسعه بازاریابی دیجیتال محصولات کشاورزی با استفاده از تکنیک دلفی فازی. , 1401; 53(2): 385-398. doi: 10.22059/ijaedr.2021.328582.669071


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب