1.

اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 خرداد 1402
محمد کاظم عظمی؛ سردارر محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

2.

نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1197-1213
مجتبی قاسمی سیانی؛ سردار محمدی؛ محمد سلطان حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب