قاسمی سیانی, مجتبی, محمدی, سردار, سلطان حسینی, محمد. (1400). نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG. , 13(4), 1197-1213. doi: 10.22059/jsm.2020.299301.2430
مجتبی قاسمی سیانی; سردار محمدی; محمد سلطان حسینی. "نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG". , 13, 4, 1400, 1197-1213. doi: 10.22059/jsm.2020.299301.2430
قاسمی سیانی, مجتبی, محمدی, سردار, سلطان حسینی, محمد. (1400). 'نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG', , 13(4), pp. 1197-1213. doi: 10.22059/jsm.2020.299301.2430
قاسمی سیانی, مجتبی, محمدی, سردار, سلطان حسینی, محمد. نقش آگهی‌های تبلیغاتی مرتبط با ورزش در پارک در تغییرات امواج مغزی افراد با استفاده از QEEG. , 1400; 13(4): 1197-1213. doi: 10.22059/jsm.2020.299301.2430


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب