محمدی, سردار, عظمی, محمد کاظم, قاسمی سیانی, مجتبی. (1403). اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , 16(3), 153-134. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
سردار محمدی; محمد کاظم عظمی; مجتبی قاسمی سیانی. "اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت". , 16, 3, 1403, 153-134. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
محمدی, سردار, عظمی, محمد کاظم, قاسمی سیانی, مجتبی. (1403). 'اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت', , 16(3), pp. 153-134. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106
محمدی, سردار, عظمی, محمد کاظم, قاسمی سیانی, مجتبی. اثر تبلیغات تصویری در ارزیابی پیام‌های بازاریابی ورزشی مرتبط با علت. , 1403; 16(3): 153-134. doi: 10.22059/jsm.2023.354137.3106


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب