1.

شیوه‌های رایج فریب مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای: تبیین مدل درخت فریب مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آذر 1402
علی اکبر برومیده؛ مریم الف پور تراکمه؛ سیما نظری؛ محمد آقایی

2.

مفهوم‌پردازی ماهیت اجرای استراتژیک برای تحقق استراتژی‌های سازمان

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 655-689
عباس سلمان‌پور سهی؛ سیدمحمد اعرابی؛ علی اصغر پور عزت؛ محمد آقایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب