1.

بررسی ارتباط بین صحه‌گذاری ورزشکاران مشهور با وفاداری به برند در مشتریان کالاهای غیرورزشی

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 617-637
شهرام نظری؛ احمد محمودی؛ محمدحسین قربانی؛ زهرا فخری عنایت

2.

بررسی ارزش‌های ناملموس ورزش فوتبال در جامعه و میزان تمایل به پرداخت جهت میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر با رویکرد ارزیابی احتمالی

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 194-183
مسعود جعفری؛ شهرام نظری؛ کامران عیدی پور

3.

طراحی مدل ارتباطی بین نگرش به خرید محصولات تقلبی با محبوبیت برند در خریداران محصولات ورزشی

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 871-889
علیرضا دبیر؛ شهرام نظری؛ مهیار رسولی؛ محمدحسین قربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب