1.

تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C

دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 254-275
ماندانا شریفی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

2.

تحلیل تأثیر شواهد برند و آوازه برند بر ترغیب به انتخاب مراجعان به استفاده از مراکز درمانی با نقش میانجی تصویر برند (مطالعه موردی: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی منتخب شهر اصفهان)

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 509-528
علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری؛ فردوس عباس‎پور

3.

طراحی مدل تأثیر هیجان‌های مشتری بر قصد خرید آنلاین و خرید هیجانی محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس با تأکید بر نقش کیفیت خدمات ادراک‌شده

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 131-155
فاطمه گل علیزاده؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری

4.

مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 594-626
احمد سلیمی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب