1.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

2.

طراحی مدل مؤثر کنترل استراتژیک در سازمان‌های ورزشی ایران: با رویکرد داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 223-240
شمس الدین رضائی؛ امیرحسین منظمی

3.

طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 597-609
امیرحسین منظمی؛ عباس نظریان مادوانی؛ بهنام نقی پور گیوی

4.

مدل ارتباطی ادراک از موفقیت تیم های ملی ورزشی ایران با انسجام اسلامی و هویت ملی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 457-438
بهنام نقی پور گیوی؛ امیرحسین منظمی؛ سید محسن اسلامی شهر بابکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب