1.

بررسی تجربی اثر تناسب برنامه‌های پیشبردی و تبلیغاتی بر دلبستگی به برند

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 573-594
میترا شعبانی نشتایی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان

2.

تجربۀ کودکان از شخصیت‎های پیشبردی چاق در فعالیت‎های بازاریابی: مطالعۀ پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 744-721
فریبا اسماعیل پور؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان؛ محسن خون سیاوش

3.

نگاه پدیدارشناسانه به‎‌معنای تجربه زیسته سردرگمی در انتخاب محصولات

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 609-630
مرجان مهیمنی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ یزدان منصوریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب