1.

از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران)

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 921-940
روزبه میرزائی؛ حکیمه نصیری؛ سید ابوالقاسم میرا

2.

بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)

دوره 4، شماره 4، زمستان 1391، صفحه 107-126
سید ابوالقاسم میرا؛ ساناز کریمی هریسی

3.

واکاوی چالش‌های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت‌های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاه‌های کوچک)

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 956-975
سید ابوالقاسم میرا؛ علی حیدری؛ ولی‌الله رستمی؛ ناصر شم‌بیاتی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.