میرا, سید ابوالقاسم, کریمی هریسی, ساناز. (1391). بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر). , 4(4), 107-126. doi: 10.22059/jibm.2013.54767
سید ابوالقاسم میرا; ساناز کریمی هریسی. "بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)". , 4, 4, 1391, 107-126. doi: 10.22059/jibm.2013.54767
میرا, سید ابوالقاسم, کریمی هریسی, ساناز. (1391). 'بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر)', , 4(4), pp. 107-126. doi: 10.22059/jibm.2013.54767
میرا, سید ابوالقاسم, کریمی هریسی, ساناز. بررسی تأثیر تبلیغات رسانه‌ای و غیررسانه‌ای بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ( مطالعه موردی برند پارس‌خزر). , 1391; 4(4): 107-126. doi: 10.22059/jibm.2013.54767


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب