1.

ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 547-560
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

2.

بررسی نقش قدرت رسانه در دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 35-20
حامد کریمی؛ معصومه کلاته سیفری؛ محمد حسن رضوی؛ حمید قاسمی

3.

تبیین و ارائه مدلی از عوامل اقتصادی موثر بر پاسخ-های رفتاری هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-120
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی

4.

تدوین مدل مدیریت جامع استعدادیابی فوتبال در ایران

دوره 17، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 44-19
مصطفی طهماسب پور شفیعی؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیر نژاد؛ مرتضی دوستی؛ سید عماد حسینی

5.

شناسایی مؤلفه‌های اقتصادی تأثیرگذار بر برون‌سپاری ورزش ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 55-35
خدیجه پورذبیح سرحمامی؛ مرتضی دوستی؛ سید محمد حسین رضوی

6.

کاربرد فرآیند سلسله مراتبی فازی در اولویت بندی عوامل مؤثر بر سهم کالاهای ورزشی در تجارت خارجی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1403
سید محمد حسین رضوی؛ فریبا عسکریان؛ فرزام فرزان؛ فرناز فخری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب