1.

اثربخشی روش بازی‌وارسازی به‌صورت انفرادی و مشارکتی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پسر پایۀ سوم دبستان

دوره 16، شماره 2، تیر 1404، صفحه 133-146
مرضیه عباس پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمد جوادی پور؛ ابراهیم خدایی

2.

بازنمایی نشانگا‌ن روان‌شناختی، عملکردی و رفتاری اُفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران

دوره 10، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 111-140
آزاده فدوی رودسری؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ محمد جوادی پور

3.

بررسی میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستانی با استفاده از روش آموزش کلاس معکوس

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 35-49
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی مقدم

4.

بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی درباره کاربرد مدل آموزش معکوس در مدارس ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 61-87
مصطفی بهمنی؛ محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم‌زاده؛ کیوان صالحی؛ سیدبهنام علوی‌مقدم

5.

تحلیل ادراک معلمان دورۀ ابتدایی شهر تهران برای شناسایی روش‌های بهبود بدخطی دانش‌آموزان

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 67-95
مرضیه عباس پور؛ محمد جوادی پور

6.

رهیافتی پدیدارشناسانه از ادراک معلمان از تاب‌آوری کودکان شهر تهران: یک مطالعۀ کیفی

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 233-250
محمد جوادی پور؛ کتایون مطیعی؛ رضوان حکیم زاده

7.

مقایسۀ اثربخشی ورزش ایروبیک فشرده، تمرینات ذهن‌آگاهی و تلفیق ورزش و ذهن‌آگاهی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دختر پایۀ چهارم ابتدایی

دوره 15، شماره 3، آبان 1403، صفحه 249-271
فرشته محمدی؛ محمد جوادی پور؛ علی نوری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب