1.

ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 417-436
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ الهه بیاتی

2.

الگوی بین‌المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینی(مورد مطالعه: دانشگاه های برتر ایران)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 301-320
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ محمد حسن مبارکی؛ مهدی تاج پور

3.

بررسی تاثیر آموزش‌های رسمی کارآفرینی بر شکل‌گیری قصد کارآفرینانه

دوره 9، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 99-117
بابک ضیاء؛ مجید وقارموسوی

4.

بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 141-160
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی؛ بابک ضیاء

5.

بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 601-619
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ یاسمین احمدیان

6.

بررسی عوامل مؤثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها

دوره 8، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 631-648
کمال سخدری؛ بابک ضیاء؛ فاطمه جوهریان زاده

7.

تأثیر سرمایه فکری بر نوآوری کسب وکارهای کوچک ورزشی استان تهران

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 231-245
محمد مهدی طوطی فر طهران پور؛ بابک ضیاء

8.

شناسایی الگوی بین‌المللی‌سازی دیجیتال کسب‌وکارهای کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)

دوره 14، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 676-695
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ معصومه دارا

9.

طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1401
ندا مقدم؛ بابک ضیاء؛ سید مجتبی سجادی

10.

واکاوی نقش مزیت‌های منطقه‌ای در ایجاد کسب‌وکارهای جدید

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 601-619
محمود احمدپور داریانی؛ محمدرضا دهقانی اشکذری؛ نرگس ایمانی پور؛ بابک ضیاء


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.