1.

تبیین جایگاه گرایش کارآفرینانه سازمانی در تحقق مزیت های رقابتی؛ مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1394، صفحه 233-252
سید علی حیدری؛ اسدا... کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ محمدرضا زالی

2.

شناسایی پیشایندهای هم آفرینی ارزش در استارت آپ های اقتصاد اشتراکی با رویکرد آمیخته

دوره 15، شماره 3، آذر 1401، صفحه 563-582
اسدالله کرد نائیج؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ فاطمه اصغری گودرزی

3.

مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 82-115
شکوه سادات علیزاده مقدم؛ اسدالله کرد نائیج؛ سید حمید خدادادحسینی؛ ایوب محمدیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب