علیزاده مقدم, شکوه سادات, کرد نائیج, اسدالله, خدادادحسینی, سید حمید, محمدیان, ایوب. (1402). مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک. , 16(4), 82-115. doi: 10.22059/jed.2023.366608.654278
شکوه سادات علیزاده مقدم; اسدالله کرد نائیج; سید حمید خدادادحسینی; ایوب محمدیان. "مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک". , 16, 4, 1402, 82-115. doi: 10.22059/jed.2023.366608.654278
علیزاده مقدم, شکوه سادات, کرد نائیج, اسدالله, خدادادحسینی, سید حمید, محمدیان, ایوب. (1402). 'مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک', , 16(4), pp. 82-115. doi: 10.22059/jed.2023.366608.654278
علیزاده مقدم, شکوه سادات, کرد نائیج, اسدالله, خدادادحسینی, سید حمید, محمدیان, ایوب. مدل مفهومی شکل گیری استراتژی تحول دیجیتال در سازمان‌های خرده فروشی پوشاک. , 1402; 16(4): 82-115. doi: 10.22059/jed.2023.366608.654278


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب