1.

ارزیابی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال

دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 5-23
هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سیدعماد حسینی

2.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی ورزشی بر شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 183-202
محبوبه نقوی؛ سید عماد حسینی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ سارا کشکر

3.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی

4.

شناسایی عوامل موثر بر قصد استفاده از برنامه‌های خرید واقعیت افزوده در مشتریان محصولات ورزشی؛ کاربرد مدل پذیرش فناوری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403
رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ سید عماد حسینی

5.

شناسایی و مدلسازی عوامل شکل‌دهی رفتارهای اجتماعی ورزشکاران حرفه‌ای ایران

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 83-99
محبوبه نقوی؛ سید عماد حسینی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ سارا کشکر

6.

طراحی مدل حمایت از حقوق مالکیت فکری در ورزش ایران

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 903-922
هلنا خسروی؛ فرشاد امامی؛ محسن اسمعیلی؛ سید عماد حسینی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب