1.

ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) بر اساس مقیاس درگیری کاربران (UES)

دوره 54، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-29
هاشم عطاپور؛ افشین حمدی پور؛ الهه شیری

2.

بررسی تأثیر ساختار سازمانی بر یادگیری و نوآوری سازمانی کتابداران دانشگاه‌های دولتی شهر تبریز

دوره 57، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 43-64
افشین حمدی پور؛ رسول زوارقی؛ اشرف بنیادی

3.

بررسی رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان بر اساس بعد تعامل نظریۀ تغییر بنیادین: مطالعه موردی دانشجویان جدیدالورود کارشناسی دانشکدۀ علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز

دوره 53، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 88-107
سمیرا مرادی؛ رسول زوارقی؛ افشین حمدی پور

4.

تحلیل عوامل اثرگذار بر پذیرش رایانش ابری کتابداران کتابخانه های دانشگاه تبریز و علوم پزشکی بر مبنای نظریه اشاعه نوآوری راجرز

دوره 52، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 39-58
افشین حمدی پور؛ تراب نجاری؛ اکبر فرمانلو لیلاب

5.

تحلیل مضامین تربیتی در شبکه ‏های اجتماعی تحت موبایل: مطالعه موردی کانال‏ های مرتبط با تربیت کودکان و نوجوانان در شبکه اجتماعی همراه تلگرام

دوره 56، شماره 4، دی 1401، صفحه 13-30
رسول زوارقی؛ افشین حمدی‌پور؛ هانیه نیلگون مقدم

6.

تحلیل نقش الگوها بر رفتار مطالعه دانشجویان دانشگاه تبریز براساس نظریه یادگیری مشاهده ای بندورا

دوره 53، شماره 2، تیر 1398، صفحه 97-121
افشین حمدی پور؛ هاشم عطاپور؛ فریده عباداللهی

7.

تحلیل نگرش، انگیزه‌ها، و موانع رفتار اشتراک دانش در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 اسفند 1402
معصومه اکبرپور؛ افشین حمدی پور؛ هاشم عطاپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب