1.

تبیین مشکلات و موانع فراروی توسعه صادرات استان ایلام

صفحه 1-20
یاسان الله پوراشرف

2.

شناسایی اثرات تعهد صادراتی، تطبیق قیمت و تعداد بازارها بر کارکرد صادراتی

صفحه 21-40
سید یعقوب حسینی؛ سید جواد میرجهان مرد؛ سیده اسماء حسینی

3.

تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک‌های تجاری خصوصی ایران

صفحه 41-66
علی دیواندری؛ محمود محمدیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ احسان عابدی

4.

تأثیر مدیریت زنجیره‌ی تأمین بر بهبود عملکرد صنایع تولید قطعات خودروئی از طریق مزیت رقابتی

صفحه 67-88
حمیدرضا رضائی کلیدبری؛ مهرداد گودرزوند چگینی؛ سیده فاطمه علوی فومنی

5.

ارائه چارچوب مفهومی معماری منابع انسانی با رویکرد استراتژیک (پژوهشی در شرکت ملی نفت ایران)

صفحه 89-106
سید رضا سیدجوادین؛ سعید شهبازمرادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ ناصر میرسپاسی

6.

بررسی تاثیر شبکه های کسب و کار بر مزیت رقابتی با تبیین نقش قابلیت ایجاد قابلیت ها، مورد مطالعه صنعت ساختمان

صفحه 107-124
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدله کردنائیچ؛ محمدتقی آزاد ارمکی

7.

نقش عوامل موثر برموفقیت استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری درنمایندگی‌های فروش خودرو استان گیلان

صفحه 125-144
صفر فضلی؛ متین رشیدی آستانه

8.

قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

صفحه 145-166
عفت محمدی؛ رضا شیخ

9.

بازپردازی شاخص های توسعه قابلیت های انسانی در پرتو فرمان امام علی "علیه السلام" به مالک اشتر

صفحه 167-186
وحید محمودی؛ شهرزاد نیری؛ علی اصغر پورعزت

10.

خوشه‌بندی مشتریان بانک با استفاده از شبکه‌های عصبی رقابتی

صفحه 187-206
علی مروتی شریف آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب