1.

شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذائی

محمد حقیقی؛ محمود فیروزیان؛ صمد نجفی مجد

2.

ارزیابی میزان جذابیت و قابلیت استفاده وب سایت(تارنما)شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران از دیدگاه مشتریان داخلی در فضای بازار صنعتی

منیژه حقیقی نسب؛ آزاده تابعین

3.

بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران

علی دیواندری؛ غلامحسین نیکوکار؛ محمد نهاوندیان؛ هاشم آقازاده

4.

شناخت نحوه تاثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر جنبه‌های گوناگون رضایت شغلی و سازمانی

سیدرضا سیدجوادین؛ ، محمدمهدی فراحی؛ غزاله طاهری عطار

5.

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور؛ حسین فارسی‌زاده

6.

پست مدرنیسم و بازاریابی مصرف کننده در هزاره جدید

علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ امیر خانلری

7.

طراحی مدل عناصر تفکر استراتژیک در سازمان‌های ایرانی

اصغر مشبکی؛ آناهیتا خزاعی

8.

موانع اجرای استراتژی‌های بازاریابی: ارائه‌ی یک طبقه‌بندی و رتبه‌بندی آن برای شرکت ایران خودرو

امیررضا ممدوحی؛ محمدرضا سیدهاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب