1.

تحلیل عوامل موثر بر طراحی مدل اقتصاد پلتفرمی در ایران متاثر ازهوش مصنوعی

صفحه 192-215
سحر قرائتی؛ مستوره عزت زاده؛ سارا محمدپور

2.

تدوین چارچوب کیفی توانمندسازی استعدادهای متخصص نسل بومیان دیجیتال در سازمان صداوسیما: رویکرد نظریۀ داده‌‌بنیاد

صفحه 216-244
سعید معدن کن؛ حسین دامغانیان؛ عادل آذر؛ علیرضا مقدم

3.

ارائه یک مدل پارادایمیک جهت واکاوی کارکردهای رسانه‌های اجتماعی در مدیریت مشتری و فروش

صفحه 245-281
علی پورنگ؛ محمد صفری

4.

تأثیر استفاده از ایموجی در ارتباطات بازاریابی بر قصد خرید مصرف‌‌کنندگان

صفحه 282-308
آرش حامدی نژاد؛ امین عطاری؛ مهرداد استیری

5.

بررسی عوامل مؤثر اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی در تصمیم‌گیری گردشگران

صفحه 309-329
منا سادات؛ مهدی باصولی

6.

تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر واکنش‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف‌کنندگان در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک

صفحه 330-356
فاطمه محمدی؛ پریسا یزدانی؛ محمد رسول فیض





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب