1.

سبک‌شناسی صالح حسینی از رهگذر ترجمه‌گری اسامی خاص در پنج رمان ترجمه شده از منظر لپیهالم

صفحه 1-18
ابوالفضل حری

2.

تاثیر خلاقیت و خود مختاری بر هویت فردی در آموزش زبان آلمانی – بررسی نقش بازی های آموزشی بر رفتار یادگیری مستقل زبان آموزان

صفحه 19-36
محمدرضا دوستی زاده؛ نازنین سیدفضل الهی

3.

شاخص خوانایی و پیچیدگی متنی در کتاب‌‌های زبان انگلیسی دبیرستان

صفحه 37-59
محمد عبداللهی گیلانی

4.

بررسی تطبیقی توالی صفت/مبنای مقایسه و همبستگی آن با توالی مفعول/فعل در گونه‌های تالشی و گیلکی بر اساس نظریۀ سوی انشعاب درایر

صفحه 60-74
فریناز نصیری زیبا؛ ندا هدایت؛ نسیم گل آقایی؛ اندیشه صنیعی

5.

تاثیر دوزبانگی و جنسیت بر استفاده از استراتژی‌های شنیدار و درک شنیداری زبان آموزان ایرانی

صفحه 74-91
فاطمه پورابراهیم؛ نازنین شادمان

6.

بررسی رابطه بین سن و راهبردهای گفتاری بزرگسالان در فراگیری زبان آلمانی (سطح مقدماتی A1)

صفحه 92-110
اشکان پیوندی؛ افسون گودرزپور عراق

7.

تاثیر آگاهی رده‌شناختی در یادگیری زبان فارسی توسط ایتالیایی زبان‌ها

صفحه 111-130
الهام اکبری؛ رضامراد صحرایی؛ علی کریمی فیروز جایی؛ محمد حسین رمضان کیایی

8.

تاثیر استعاره‌های مفهومی چند شیوه در بهبود مهارت های خواندن و نوشتن زبان انگلیسی

صفحه 131-153
متین نهاوندی؛ ارسلان گلفام

9.

کاربرد تلفیقی متن ادبی و سینمای اقتباسی در بستر آموزشی فرهنگ محور زبان

صفحه 154-170
فاطمه عسگری

10.

نقش پیشینه فرهنگی آموزشی در تمایل به برقراری ارتباط در کلاس های برخط زبان فارسی در کره با تکیه بر نظریه سیستم های پویای پیچیده

صفحه 171-194
مهدی دهمرده؛ سوده اقتصاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب