نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. (1403). بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین. , 16(1), 1-33. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; علی صالح گوهری. "بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین". , 16, 1, 1403, 1-33. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. (1403). 'بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین', , 16(1), pp. 1-33. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, صالح گوهری, علی. بررسی تأثیر عوامل شناختی و عاطفی بر پاسخ رفتاری مصرف‌کنندگان در تبلیغات رفتاری آنلاین. , 1403; 16(1): 1-33. doi: 10.22059/jibm.2023.352929.4511





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب