شکری, محمد. (1402). جایگاه حقوقی بازاریاب در سکوت قوانین موضوعه. , 53(4), 557-579. doi: 10.22059/jlq.2024.355598.1007748
محمد شکری. "جایگاه حقوقی بازاریاب در سکوت قوانین موضوعه". , 53, 4, 1402, 557-579. doi: 10.22059/jlq.2024.355598.1007748
شکری, محمد. (1402). 'جایگاه حقوقی بازاریاب در سکوت قوانین موضوعه', , 53(4), pp. 557-579. doi: 10.22059/jlq.2024.355598.1007748
شکری, محمد. جایگاه حقوقی بازاریاب در سکوت قوانین موضوعه. , 1402; 53(4): 557-579. doi: 10.22059/jlq.2024.355598.1007748





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب