شجیعی, شادی, قبول, احسان, اپل, کریستینا. (1402). بررسی «حضور تدریس» در دوره‌های برخط آزفا برپایۀ چهارچوب مفهومی اندرسون : مطالعۀ موردی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه فردوسی مشهد. , 13(4), 525-541. doi: 10.22059/jflr.2023.361166.1046
شادی شجیعی; احسان قبول; کریستینا اپل. "بررسی «حضور تدریس» در دوره‌های برخط آزفا برپایۀ چهارچوب مفهومی اندرسون : مطالعۀ موردی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه فردوسی مشهد". , 13, 4, 1402, 525-541. doi: 10.22059/jflr.2023.361166.1046
شجیعی, شادی, قبول, احسان, اپل, کریستینا. (1402). 'بررسی «حضور تدریس» در دوره‌های برخط آزفا برپایۀ چهارچوب مفهومی اندرسون : مطالعۀ موردی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه فردوسی مشهد', , 13(4), pp. 525-541. doi: 10.22059/jflr.2023.361166.1046
شجیعی, شادی, قبول, احسان, اپل, کریستینا. بررسی «حضور تدریس» در دوره‌های برخط آزفا برپایۀ چهارچوب مفهومی اندرسون : مطالعۀ موردی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه فردوسی مشهد. , 1402; 13(4): 525-541. doi: 10.22059/jflr.2023.361166.1046


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب