محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, فاطمی, عادل, علی آبادی, سمیرا. (1403). شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی در بسترشبکه‌های اجتماعی. , 16(4), 90-71. doi: 10.22059/jsm.2023.356859.3122
زیبا محمد رضایی; کورش ویسی; عادل فاطمی; سمیرا علی آبادی. "شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی در بسترشبکه‌های اجتماعی". , 16, 4, 1403, 90-71. doi: 10.22059/jsm.2023.356859.3122
محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, فاطمی, عادل, علی آبادی, سمیرا. (1403). 'شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی در بسترشبکه‌های اجتماعی', , 16(4), pp. 90-71. doi: 10.22059/jsm.2023.356859.3122
محمد رضایی, زیبا, ویسی, کورش, فاطمی, عادل, علی آبادی, سمیرا. شناسایی و تحلیل درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی در بسترشبکه‌های اجتماعی. , 1403; 16(4): 90-71. doi: 10.22059/jsm.2023.356859.3122


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب