آجیل چی, مهتا, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا. (1402). تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران. , 10(3), 49-67. doi: 10.22059/jut.2023.363958.1150
مهتا آجیل چی; حسن اسماعیل پور; حمیدرضا سعیدنیا. "تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران". , 10, 3, 1402, 49-67. doi: 10.22059/jut.2023.363958.1150
آجیل چی, مهتا, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا. (1402). 'تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران', , 10(3), pp. 49-67. doi: 10.22059/jut.2023.363958.1150
آجیل چی, مهتا, اسماعیل پور, حسن, سعیدنیا, حمیدرضا. تبیین تأثیر برند سازی مکانی بر مؤلفه‌های تجربه گردشگری گردشگران سلامت در شهر تهران. , 1402; 10(3): 49-67. doi: 10.22059/jut.2023.363958.1150


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب