لواسانی, زهرا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, امامی پور, سوزان. (1401). اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی-اجتماعی بر ساختار انگیزشی دانش‌آموزان با گرایش به رفتارهای پرخطر. , 13(3), 161-179. doi: 10.22059/japr.2022.320851.643794
زهرا لواسانی; خدیجه ابوالمعالی الحسینی; سوزان امامی پور. "اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی-اجتماعی بر ساختار انگیزشی دانش‌آموزان با گرایش به رفتارهای پرخطر". , 13, 3, 1401, 161-179. doi: 10.22059/japr.2022.320851.643794
لواسانی, زهرا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, امامی پور, سوزان. (1401). 'اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی-اجتماعی بر ساختار انگیزشی دانش‌آموزان با گرایش به رفتارهای پرخطر', , 13(3), pp. 161-179. doi: 10.22059/japr.2022.320851.643794
لواسانی, زهرا, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه, امامی پور, سوزان. اثربخشی آموزش مهارت‌های شناختی-اجتماعی بر ساختار انگیزشی دانش‌آموزان با گرایش به رفتارهای پرخطر. , 1401; 13(3): 161-179. doi: 10.22059/japr.2022.320851.643794


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب