- ایمانی خوشخو، محمدحسین و ایوبی یزدی، حمید. (1389). عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 5 (13)، ۱۱۳-۱۳۷.
- بیشمی، بهار؛ خدایاری، بهناز و پارسزاده، علی. (1395). ارائه مدل برندینگ ملی ایران ادغام مفاهیم برندینگ و تصویر مقصد. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 5 (18)، 221-202.
- بیکر، بیل. (1393). برند سازی مقصد گردشگری: ضروریاتی برای موفقیت در برند سازی مکان، ترجمه علی صمیمی و ساسان قاسمی، چاپ اول. تهران: نشر دنیای اقتصاد.
- تقی پوریان، محمدجواد؛ یزدانی، رضا و آقاییفر، محمد زمان. (1397). نقش تصویر ذهنی برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران (مطالعه موردی: گردشگران غرب استان مازندران). فصلنامه گردشگری شهری، 5 (4)، ۳۷-۵0.
- تاجزاده نمین، ابوالفضل و اسماعیل مشرفی، فاطمه. (1392). اولویتبندی ارزش ویژه برند مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 8 (24)، 58-35.
- جلالیان، سید اسحاق؛ سعیدی، مهدی و ویسیان، محمد. (1398). تحلیل ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر مریوان). فصلنامه پژوهشهای جغرافیا برنامهریزی شهری، 7 (2)، 348- 334.
- جهاندیده تپراقلو، مینا؛ زارعی، قاسم و عسگرنژاد نوری، باقر. (1399). تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه بهیادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری. فصلنامه گردشگری شهری، 1 (1)، 142- 129.
- رزقی، مریم؛ شهابیان، پویان؛ مدیری، آتوسا و احمدیان، رضا. (۱۳۹۷). ارزیابی شاخصهای مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد در شهرهای تاریخی ایران از منظر گردشگران خارجی. فصلنامه گردشگری شهری، 5 (4)، ۱۵۲-۱۳۷.
- زارعی، قاسم؛ باشکوه اجیرلو، محمد و محمودی پاچال، زینب. (۱۳۹۷). تحلیل همبستگی همهجانبه ابعاد ارزش ویژه برند مشتری محور مقصد گردشگری سرعین. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 13 (42)، ۱۸۵-۱۶۱.
- شیرمحمدی، یزدان؛ علیزاده ثانی، محسن و آملیه دیوا، فهیمه. (1395). بررسی تأثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت (موردمطالعه: آبگرم معدنی لاویج). فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری، 5 (14)، 145-128.
- کلیفتون، ریتا و سیمونز، جان. (1395). مدیریت برندها و برند سازی، ترجمه راحله فاضلی. چاپ اول. تهران: انتشارات دنیای اقتصاد.
- کارولین، وینتر. (1392). برند در بازاریابی گردشگری، ترجمه محمود رحمانی و تهمینه دانیالی. چاپ اول، تهران: انتشارات مهمکامه.
- کومبر، استفن. (1397). برند سازی، ترجمه محمدامین رضایی و فواد صبورنیا. چاپ اول، تهران: انتشارات دنیای اقتصاد.
- نجارزاده، محمد؛ ابراهیمی، سید عباس و گلستانه، رضوان. (۱۳98). استفاده از برند گردشگری جهت ایجاد انگیزه سفر با نقش میانجی نگرش نسبت به مقصد گردشگری. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 14 (45)، 166-139.
- نظری، محسن؛ میرا، سید ابوالقاسم و اسماعیلی، سعیده. (۱۳۹۷). تأثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: آژانسهای مسافرتی شهر تهران). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 13 (41)، ۸۲-۵۷.
- Aarstad, J., Ness, H., & Haugland, S. A. (2015). Network position and tourism firms’ co-branding practice. Journal of Business Research, 68(8), 1667-1677.
- Aarstad, J., Ness, H., & Haugland, S. A. (2015). Network position and tourism firms’ co-branding practice. Journal of Business Research, 68(8), 1667–1677.
- Ashton, A. S. (2019). Thai street food and brand image development: An investigation from tourist s ’ perspective. Journal of Tourism, Hospitality & Culinary Arts, 11(2), 69–82.
- Ashwell, J. (2015). Going bush? Factors which influence international tourists’ decisions to travel to remote Australian destinations. Journal of Tourism Management, 46, 80–83.
- Ashworth, G., & Kavaratzis, M. (2009). Beyond the logo: Brand management for cities. Journal of Brand Management, 23(16), 520–531.
- Baker, B. (2014). Tourism Destination Branding: Essentials for Success in Place Branding, Translation by Al Samimi and Sasan Ghasemi. Edition1, Publisher World Economy. [In Persian].
- Bishmi, B., Khodayari, B., & Parszadeh, A. (2016). Presenting the National Branding Model of Iran Integrating Branding Concepts and Destination Image. Journal of Tourism Management Studies, 5 (18), 221-202. [In Persian].
- Caroline, W. (2013). Brand in Tourism Marketing, translation by Mahmoud Rahmani and Tahmineh Danieli. edition1, Publisher Mohkameh. [In Persian].
- Cham, T. H., Cheng, B. L., Low, M. P. & Cheok, J. B. C. (2020). Brand image as the competitive edge for hospitals in medical tourism. Journal of European Business Review, 33(1), 1-28.
- Chen, N., Wang, Y., Li, J., Wei, Y. & Yuan, Q. (2020). Examining structural relationships among night tourism experience, lovemarks, brand satisfaction, and brand loyalty on ‘cultural heritage night’ in South Korea. Journal of Sustainability, 12(47), 1-23.
- Chon, K. (1992). The role of destination image in tourism: An extension. Journal of Tourist Review, 47(1), 2-8.
- Clifton, R., & Simmons, J. (2016). Brand Management and Branding, translation by Raheleh Fazeli. edition1, Publisher World Economy. [In Persian].
- Godovykh, M., & Ridderstaat, J. (2020). Health outcomes of tourism development: A longitudinal study of the impact of tourism arrivals on residents’ health. Journal of Destination Marketing and Management, 17, No(100462), 1-7.
- ImaniKhoshkhoo, M. , & Ayoubi Yazdi, H. (2010). Factors affecting brand equity in the tourism destination of Yazd. Journal of Tourism Management Studies, 5(13), 113-137. [In Persian].
- Jahandideh Tapraghloo, M., Zarei, G., & Asgarnejad Nouri, B. (2015). The effect of destination brand image on the intention to visit again: The mediating role of memorable tourism experience, personality and satisfaction with the tourist destination. Journal of Urban Tourism, 7(1), 142-129. [In Persian].
- Jalalian, S. I., Saeedi, M., & Waysian, M. (2020). Special Value Analysis of Urban Tourism Destination Brand (Case Study: Marivan City). Journal of Geographical Urban Planning Research, 7(2), 348-334. [In Persian].
- Khan, J., Maltezou, V., & He, C. (2019). The Role of Destination Brand Image and Revisit Intention on Tourist Spending. Strategic Innovative Marketing and Tourism, 1, 371-376.
- Kumber, S. (2019). Branding, translation by Mohammad Amin Rezaei and Fouad Saburnia. edition1, Publisher World of Economy. [In Persian].
- Lee, U. K. (2021). The Effect of Confirmation of Nation Brand Image in International Tourism Advertisement on Travel Intention of Foreign Tourists: The Case of Korean ITA for Chinese Tourists. Journal of SAGE Open, 11(1), 1–15.
- Li, L., Li, N., Lu, D., & Chen, Y. (2019). Mapping Moso bamboo forest and its on-year and off-year distribution in a subtropical region using time-series Sentinel-2 and Landsat 8 data. Remote Sensing of Environment. Journal of Remote Sensing of Environment, 47(1), 2-8.
- Liu, L., & Wang, X. (2018). Research on Influence of Brand Image of Tourism Destination on Behavioral Intention Based on Relational Perspective. International Journal of Science, 5(4), 285–289.
- Liu, Y., Hultman, M., Eisingerich, A. B. & Wei, X. (2020). How does brand loyalty interact with tourism destination? Exploring the effect of brand loyalty on place attachment. Ann. Journal of Annals of Tourism Research, 81(102879), 1–13.
- Marine-Rouge, E., & Clavé, S. A. (2016). Destination Image Gaps Between Official Tourism Websites and User-Generated Content. In Information and Communication Technologies in Tourism, Information and Communication Technologies in Tourism, 8, 253-265.
- Martins, M. (2015). The tourist Imagery, the Destination Image and the Brand Image. Journal of Tourism and Hospitality Management, 3(2), 1-22.
- Najarzadeh, M., Ebrahimi, S. A., & Rezvan, G. (2020). Using the tourism brand to motivate travel with the mediating role of attitude towards tourism destination. Journal of Tourism Management Studies, 14(45), 166-139. [In Persian].
- Nazari, M., Mira, S. A., & Esmaili, S. (2016). The effect of price promotion on brand equity (Case study: Travel agencies in Tehran). Journal of Tourism Management Studies, 13(41), 57-82. [In Persian].
- Pike, S., Bianchi, C., Kerr, G., & Patti, C. (2010). Consumer-based brand equity for Australia as a long-haul tourism destination in an emerging market. Journal of International Marketing Review, 27(4), 434-449.
- Razzaqi, M., Shahabian, P., Modiri, A., & Ahmadian, R. (2019). Evaluation of effective indicators on the brand equity in historical cities of Iran from the perspective of foreign tourists. Journal of Urban Tourism, 5(4), 137-152. [In Persian].
- Saeed, M., & Shafique, I. (2019). Customer-based brand equity and destination visit behaviour in the tourism industry: the contingent role of social media. Journal of Quality & Quantity, 54(1), 1491–1512.
- ShirMohammadi, Y., Alizadeh S., Amelieh Diva, M., (2016). The effect of destination image on satisfaction and behavioral goals in health tourism (Case study: Lavij mineral spa). Journal of Tourism Planning and Development, 5(17), 145-128. [In Persian].
- Taghi Pourian, M. J., Yazdani, R., & Aghaeifar, M. Z. (2015). The Role of the Destiny Brand Mind Image on Tourist Behavioral Tendencies (Case Study: Tourists in the West of Mazandaran Province). Journal of Urban Tourism, 5(4), 37-50. [In Persian].
- Tajzadeh Namin, A., & Ismail Mosharrafi, F. (2013). Prioritizing the special value of the tourism destination brand from the perspective of domestic tourists. Journal of Tourism Management Studies, 8(24), 58-35. [In Persian].
- Tran, V. T., Nguyen, N. P., Tran, P. T. K., Tran, T. N., & Huynh, T. T. P. (2019). Brand equity in a tourism destination: a case study of domestic tourists in Hoi An city, Vietnam. Journal of Tourism Review, 74(3), 704–720.
- Zarei, G., Bashkooh Ajirloo, M. & Mahmoudi Pachal, Z. (2019). Comprehensive correlation analysis of dimensions of customer-centric brand equity of Sarein Tourism Destination. Journal of Tourism Management Studies, 13(42), 161-185. [In Persian].
|