دربان آستانه, علیرضا. (1401). تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان مریوان). , 9(1), -. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
علیرضا دربان آستانه. "تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان مریوان)". , 9, 1, 1401, -. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
دربان آستانه, علیرضا. (1401). 'تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان مریوان)', , 9(1), pp. -. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965
دربان آستانه, علیرضا. تحلیلی بر نقش تصویر ذهنی از برند مقصد در توسعه گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان مریوان). , 1401; 9(1): -. doi: 10.22059/jut.2022.332215.965


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.