غفاری, محمد, هراتی, بهاره, خوشرو, مینا, عباسی, احمد. (1401). مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد. , 55(1), 109-126. doi: 10.22059/jhgr.2022.332591.1008396
محمد غفاری; بهاره هراتی; مینا خوشرو; احمد عباسی. "مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد". , 55, 1, 1401, 109-126. doi: 10.22059/jhgr.2022.332591.1008396
غفاری, محمد, هراتی, بهاره, خوشرو, مینا, عباسی, احمد. (1401). 'مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد', , 55(1), pp. 109-126. doi: 10.22059/jhgr.2022.332591.1008396
غفاری, محمد, هراتی, بهاره, خوشرو, مینا, عباسی, احمد. مطالعه پیشایندها و پسایندهای عشق به برند مقصد گردشگری مشهد. , 1401; 55(1): 109-126. doi: 10.22059/jhgr.2022.332591.1008396


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب