کیوان پناه, شیوا, رفسنجانی نژاد, سارا. (1401). تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی. , 12(1), 165-187. doi: 10.22059/jflr.2020.283106.640
شیوا کیوان پناه; سارا رفسنجانی نژاد. "تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی". , 12, 1, 1401, 165-187. doi: 10.22059/jflr.2020.283106.640
کیوان پناه, شیوا, رفسنجانی نژاد, سارا. (1401). 'تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی', , 12(1), pp. 165-187. doi: 10.22059/jflr.2020.283106.640
کیوان پناه, شیوا, رفسنجانی نژاد, سارا. تأثیر راهبردهای آموزشی درونداد-محور و برونداد-محور بر استفاده از ساختارهای وارونه انگلیسی. , 1401; 12(1): 165-187. doi: 10.22059/jflr.2020.283106.640


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب