امیری, نادر, یاوری, فراز. (1399). تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی. , 15(2), 1-24. doi: 10.22059/gmj.2020.84944
نادر امیری; فراز یاوری. "تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی". , 15, 2, 1399, 1-24. doi: 10.22059/gmj.2020.84944
امیری, نادر, یاوری, فراز. (1399). 'تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی', , 15(2), pp. 1-24. doi: 10.22059/gmj.2020.84944
امیری, نادر, یاوری, فراز. تحلیل نقش ادمن در تبلیغات تلویزیونی. , 1399; 15(2): 1-24. doi: 10.22059/gmj.2020.84944


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب