حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1399). اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد. , 15(1), 49-76. doi: 10.22059/gmj.2020.80512
نصرت حجازی; مریم داودی. "اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد". , 15, 1, 1399, 49-76. doi: 10.22059/gmj.2020.80512
حجازی, نصرت, داودی, مریم. (1399). 'اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد', , 15(1), pp. 49-76. doi: 10.22059/gmj.2020.80512
حجازی, نصرت, داودی, مریم. اقتباس‏پذیری فیلم‌نامه‌های چندوجهی در آگهی‌های تبلیغاتی؛ مورد مطالعاتی آگهی تبلیغاتی چندزبانه نسکافه گلد. , 1399; 15(1): 49-76. doi: 10.22059/gmj.2020.80512


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب