بیداله خانی, آرش. (1398). برندینگ ملت و تصویرسازی ملی؛ دریچه‌ای میان‌رشته‌ای برای مطالعات علوم سیاسی و روابط بین‌الملل. , 49(4), 999-1020. doi: 10.22059/jpq.2019.224197.1006992
آرش بیداله خانی. "برندینگ ملت و تصویرسازی ملی؛ دریچه‌ای میان‌رشته‌ای برای مطالعات علوم سیاسی و روابط بین‌الملل". , 49, 4, 1398, 999-1020. doi: 10.22059/jpq.2019.224197.1006992
بیداله خانی, آرش. (1398). 'برندینگ ملت و تصویرسازی ملی؛ دریچه‌ای میان‌رشته‌ای برای مطالعات علوم سیاسی و روابط بین‌الملل', , 49(4), pp. 999-1020. doi: 10.22059/jpq.2019.224197.1006992
بیداله خانی, آرش. برندینگ ملت و تصویرسازی ملی؛ دریچه‌ای میان‌رشته‌ای برای مطالعات علوم سیاسی و روابط بین‌الملل. , 1398; 49(4): 999-1020. doi: 10.22059/jpq.2019.224197.1006992


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب