ایزدی, حمید, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. (1398). بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک. , 11(1), 201-218. doi: 10.22059/jibm.2018.259484.3084
حمید ایزدی; منیژه بحرینی زاد; مجید اسماعیل پور. "بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک". , 11, 1, 1398, 201-218. doi: 10.22059/jibm.2018.259484.3084
ایزدی, حمید, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. (1398). 'بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک', , 11(1), pp. 201-218. doi: 10.22059/jibm.2018.259484.3084
ایزدی, حمید, بحرینی زاد, منیژه, اسماعیل پور, مجید. بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک. , 1398; 11(1): 201-218. doi: 10.22059/jibm.2018.259484.3084


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب