1.

سخن سردبیر: تحدید موضوع پژوهش

صفحه 1-2

2.

تحلیل محتوای نظریه‎های مبتنی بر همکاری کسب‌وکارها با تأکید بر کارکردهای شبکه‎سازی

صفحه 3-24
رسول لوایی آدریانی؛ خلیل کلانتری؛ علی اسدی؛ امیر علم بیگی

3.

ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران

صفحه 25-44
محمدعلی شاه حسینی؛ علی حیدری؛ سیدمحمد اعرابی؛ صادق قادری کنگاوری

4.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

5.

بررسی عصب‌شناختی مغز رهبران سازمانی در فعالیت مرتبط با تفکر ‌‌استراتژیک: چگونه برای مطالعه و آزمایش با ابزار الکتروآنسفالوگرافی‎کمی، تکالیف شناختی طراحی‌کنیم؟

صفحه 63-86
منصور شیرزاد؛ محمد ابویی اردکان؛ محمد علی نظری؛ آرین قلی پور

6.

ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

صفحه 87-104
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری

7.

مشارکت مشتری در خلق ارزش طی چرخه عمر رابطه

صفحه 105-124
صمد عالی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ ندا اصلانپور علمداری

8.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا

9.

رهبری تحول‎آفرین برند خاص: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر بشارت برند در شرکت‎های بیمه

صفحه 141-162
عادل آذر؛ عباسعلی رستگار؛ هوشمند باقری قره بلاغ

10.

نیازسنجی آموزشی فروشندگان با طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی

صفحه 163-178
مجید قلی‌مطلق

11.

شناسایی و مدل‎سازی عوامل تأثیرگذار بر آشفتگی رفتاری در مدیران بازاریابی صنعتی؛ بهره‎گیری از نظریه داده بنیاد

صفحه 179-200
میثم شفیعی رودپشتی؛ محمد زارعیان؛ حسن زارعی متین؛ منیژه فیروزی

12.

بخش‎بندی مصرف‎کنندگان در شبکه‎های اجتماعی بر اساس انگیزه‎های اجتماعی مشارکت در ارتباطات دهان‎به‎دهان الکترونیک

صفحه 201-218
حمید ایزدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب