نقش, زهرا, رﻣﻀﺎﻧﯽ ﺧﻤﺴﯽ, زﻫﺮا. (1397). رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی. , 9(1), 73-92. doi: 10.22059/japr.2018.69910
زهرا نقش; زﻫﺮا رﻣﻀﺎﻧﯽ ﺧﻤﺴﯽ. "رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی". , 9, 1, 1397, 73-92. doi: 10.22059/japr.2018.69910
نقش, زهرا, رﻣﻀﺎﻧﯽ ﺧﻤﺴﯽ, زﻫﺮا. (1397). 'رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی', , 9(1), pp. 73-92. doi: 10.22059/japr.2018.69910
نقش, زهرا, رﻣﻀﺎﻧﯽ ﺧﻤﺴﯽ, زﻫﺮا. رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با تعلل ورزی: مقایسه دانش آموزان با اختلالات یادگیری و عادی. , 1397; 9(1): 73-92. doi: 10.22059/japr.2018.69910


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب