ابراهیمی مقدم, ندا, درانی, کمال. (1397). تحلیل تلئولوژیک مهارت‌های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. , 16(2), 283-304. doi: 10.22059/jomc.2018.223179.1007088
ندا ابراهیمی مقدم; کمال درانی. "تحلیل تلئولوژیک مهارت‌های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش". , 16, 2, 1397, 283-304. doi: 10.22059/jomc.2018.223179.1007088
ابراهیمی مقدم, ندا, درانی, کمال. (1397). 'تحلیل تلئولوژیک مهارت‌های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش', , 16(2), pp. 283-304. doi: 10.22059/jomc.2018.223179.1007088
ابراهیمی مقدم, ندا, درانی, کمال. تحلیل تلئولوژیک مهارت‌های اجتماعی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. , 1397; 16(2): 283-304. doi: 10.22059/jomc.2018.223179.1007088


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب