بزرگ زاده, زهرا, امیرشاه کرمی, سید نجم الدین. (1396). گسترش فراگیری تبلیغ تعاملی و ساختار فرآیند ارتباطی آن با مخاطب. , 22(4), 101-114. doi: 10.22059/jfava.2017.64031
زهرا بزرگ زاده; سید نجم الدین امیرشاه کرمی. "گسترش فراگیری تبلیغ تعاملی و ساختار فرآیند ارتباطی آن با مخاطب". , 22, 4, 1396, 101-114. doi: 10.22059/jfava.2017.64031
بزرگ زاده, زهرا, امیرشاه کرمی, سید نجم الدین. (1396). 'گسترش فراگیری تبلیغ تعاملی و ساختار فرآیند ارتباطی آن با مخاطب', , 22(4), pp. 101-114. doi: 10.22059/jfava.2017.64031
بزرگ زاده, زهرا, امیرشاه کرمی, سید نجم الدین. گسترش فراگیری تبلیغ تعاملی و ساختار فرآیند ارتباطی آن با مخاطب. , 1396; 22(4): 101-114. doi: 10.22059/jfava.2017.64031


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب