. (1392). رابطه ابعاد کمال‌گرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان. , 4(4), 151-162. doi: 10.22059/japr.2014.63665
. "رابطه ابعاد کمال‌گرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان". , 4, 4, 1392, 151-162. doi: 10.22059/japr.2014.63665
. (1392). 'رابطه ابعاد کمال‌گرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان', , 4(4), pp. 151-162. doi: 10.22059/japr.2014.63665
. رابطه ابعاد کمال‌گرایی و جهت گیری هدفی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان. , 1392; 4(4): 151-162. doi: 10.22059/japr.2014.63665


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب